Sveiki, artėja laikas kai reikės pradėti vežti statybines medžiagas dideliais kiekiais, savaime suprantama iškilo vartų ir vartelių poreikis. Tad nieko nelaukiant jie ir buvo suprojektuoti.
O šį savaitgalį ir beveik suvirinti. 3 stulpams buvo panaudotas kvadratinis 80 x 80 x 3 mm 3 metrų profilis, visai kitai vartų konstrukcijai buvo naudojamas 40 x 25 x 3 mm metalinis profilis išskyrus didžiųjų vartų vietas kur bus įvirinti vyriai, ten buvo panaudotas 60 x 40 x 3 mm metalinis profilis. Gal ir nereikėjo, bet geriau apsisaugoti, konstrukcija gavosi didelė. Iš karto atsakau į klausimą kodėl reikalingi tokie dideli vartai ? Atsakymas elementarus, visos statybos vyksta sodų bendrijoje, keliukai labai siauri, net du lengvi automobiliai negali prasilenkti. Vežant gruntą sunkvežimiai pastoviai braukdavo gyvatvorę, na o antra tiesiog tokio dydžio tarpas tarp gyvatvorės …
Darbai juda toliau, visų pirma teko pergalvoti pačių vartų konstrukciją, teks perdaryti, bet ką padarysi, geriau jau dabar perdaryti, kol galima. Viena vartų pusė yra net 4 metrų ilgio, tai sudaro papildomų problemų juos atidarant, reikia turėti vietos. Nutarta padaryti sudėtingesnę konstrukciją, padalinant į dvi sekcijas po 2 metrus. Laikinai vartams buvo nutarta panaudoti segmentinės tvoros dalis, teko pakoreguoti metalinės konstrukcijos aukštį.
Na ir pabaigai bendras vaizdelis …
Dabar lieka intensyviai padirbėti su metalu ir suvirinimo aparatu.
Pasiruošimas kitiems metalo darbams. Ruošiama sena vartų konstrukcija padalinimui.
Visur naudojami prispaudėjai, na o senas metalo pjovimo diskas reikalingo tarpo tarp metalo profilio nustatymui, šioje vietoje bus pjūvis.
Tarpinis vienos pusės vartų konstrukcijos variantas, liko dar viena …
2015-03-11 kol visi švenčia, mes dirbame, iš pradžių norai buvo labai dideli, bet aplinkybės nuo pat ryto klostėsi ne mūsų naudai. Visi galimi pagalbininkai (sūnūs) šią dieną negalėjo prisidėti.
Nuo pat ryto pagal pirminius planus buvo pradėta virinti vartų armuojanti konstrukcija.
Tarpas tarp vartų virš 8 metrų, tad ir konstrukcija gavosi įspūdinga. Vien gerų norų neužtenka, įvertinus savo galimybės teko staigiai keisti pradinį planą.
Teko imtis sunkiosios artilerijos 😉 O tai lėtaeigis Still gražtelis su 300mm gražtu ir prailginimu. Žmonėlė ir grąžtelis – kad geriau galima būtų įsivaizduoti mąstelį. Darbui su juo reikia kaip minimum dviejų vyrų ir pageidautina nemenkų 😉 Sunkus zaraza, gerai kad pas mus dirvožemis ir smėlis, priešingu arveju jei įkerti į kokį kelmą apibėgi kelis ratus kol spėsi sustabdyti 😀
Pasikeitus planams teko staigiai improvizuoti, buvo panaudoti 315mm ortakiai (gerai kad jų turėjau nuo dirbtuvių pamato). Kadangi neįmanoma buvo išlaikyti reikiamame aukštyje metalinės 80 x 80 kolonos, buvo privirinti armatūros gabaliukai reikiamame aukštyje, liko tik išlyginti vertikalėje ir suvibruoti supiltą betoną.
Tam panaudojau gan patogų kinišką išradimą, nereikia jo laikyti rankose …
Kaip visada darbus baigiame su tamsa. Tai jau tampa tradicija. Paskutinius stulpus statėme pasišviesdami automobilio žibintais. Bet svarbiausia darbas padarytas.
jooo.. dėl vartų didumo visgi šiek tiek persistengta. fūroms važiuoti galima laikinai stulpelį kokį tvoroje padaryti nemūrytą, ir nusiimtu dalis tvoros. na bet 8m pločio vartai – tai jau rimta. LABAI RIMTA. ir tikra sunku bus juos išlaikyti lygiagrečius. reikės LABAI RIMTO vyrių sprendimo.
Apie šią problemą aš žinau, realiai dar betonuosis juosta, ir bus atramos per vidurį. Pastoviai naudosis tik du vartai po 2 metrus, kiti stovės ant metalinės atramos.
Mums reikalingi pramoninių vartų suprojektavimas. O po to jau reikės pradėti domėtis ir pačiomis konstrukcijomis. Tokie įrašai labai gerai padeda, kai šioje srityje mažai ką nusimanai. Žinoma taip pat padeda lengviau atrasti patikimą įmonę kuri šiuos darbus atliks.
Man reikia nukopijuoti pulteli. Ar dirbate su automatiniais vartais ir ju sistemomis?
Sveiki, dirbti teko, bet galimybės klonuoti pultelį neturiu. Dažniausia to ir nereikia, reikia tik įsigyti papildomą pultelį ir jį pririšti prie sistemos.