Karkasinio namelio poliniai pamatai dirbtuvėms, kaip jie buvo daromi, su kokiomis problemomis teko susidurti ir kaip jos buvo išspręstos.

Buvo išreikštas pageidavimas parodyti detaliau nuotraukas, tad maloniai prašome.

IMG_0382

Buvo suvežtos statybinės medžiagos.

IMG_0323

Armuojančios konstrukcijos lankeliai buvo lankstomi iš 5 mm atkaitintos vielos.

IMG_0325

Viela elementariai buvo pjaustoma kampinio šlifuoklio pagalba (bulgarke).

IMG_0326

Ilgis buvo parenkamas toks, kad paskutinis lenkimas persidengtų.

IMG_0331

Sulankstoma spaustuvo ir plaktuko pagalba.

IMG_0345

Pradėtos rišti armuojančios konstrukcijos.

IMG_0354

Pirmos dienos rezultatas.

IMG_0350

Paskutinės armuojančios konstrukcijos buvo rišamos prie laužo šviesos. Elektros sklype dar nebuvo.

IMG_0383

Sužymėtas būsimas pamatas, pastoviai tikrinant geometriją.

IMG_0384

Aukščius išstačiau lazerinio nivelyro pagalba.

IMG_0387

Paruošti 305 mm skardiniai ortakiai, kiekvienas 1,5 metro ilgio.

2014-10-29 16.46.55

Bobcat išgręžus skyles gavosi nuo 1,7m iki 2,0 m metro gylio po žeme, į jas įleisdavome ortakius, įstatydavome armuojančias konstrukcijas ir užpildavome betonu.

IMG_0228

Betono reikėjo daug, kiekvienas polius savyje sutalpindavo 4 maišykles betono. Betonas budavo sutankinamas specialaus betono vibratoriaus pagalba.

IMG_0302

Kol betonas džiuvo, buvo pradėtos gaminti atraminės konstrukcijos iš 150 mm pločio ir 6 mm storio plieno plokštės.

IMG_0231

Dvi plokštės suvirinamos kartu.

IMG_0232

Gaunasi 300 mm pločio reikiamo ilgio juosta.

IMG_0271

Vėliau buvo išgręžiamos 4 skylės.

IMG_0299

Kiekviena plokštė buvo papildomai išlyginama elastiniais plytelių klijais skirtais lauko sąlygoms.

IMG_0300

Kiekviena skylė buvo gerai suvirinama, ir visas paviršius apdirbamas kampinio šlifuoklio pagalba.

IMG_0301

Pirmas etapas kaip ir baigtas.

IMG_0304(2)

Analogiškai buvo tvirtinamas papildomos metalinės plokštės ant kurių jau bus guldomos lentos.

IMG_0306

Savaime suprantama viskas gerai suvirinama.

IMG_0305(2)

Antras etapas baigtas.

IMG_0308(2)

Buvo išgręžiamos 8,5 mm skylės, ir gerai apdirbamas paviršius kampinio šlifuoklio pagalba ir rūdžių surišėju.

IMG_0312

Vėliau viskas gerai nudažoma emaliniais dažais.

IMG_0314(2)

Dujinio degiklio pagalba prilydoma hidroizoliacija.

IMG_0313

Trečias etapas baigtas. Hidroizoliacija laikosi labai tvirtai.

IMG_0318

Pradedamas montuoti apatinis aprišimas iš 150 x 50 lentų.

IMG_0319

Kiekviena lenta gerai perkalama vinimis.

IMG_0320(3)

Nepagailėta ir medvarščių.

IMG_0321(2)

Iš apačios visas pyragas prisuktas M8 90mm ilgio varštais. Viso susukta netoli 150 vnt.

 

 

 

 

 

Category:

Dirbtuvės

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

4 Comments

  • Sveiki, labai įdomi iniciatyva. Tikriausiai tai bus pirmas video blogas apie statybas Lietuvoje. Kol kas, matosi, nemažai jaudulio prieš kamerą, bet su laiku, jei idėja bus plėtojama, viskas eis tik geryn. Sėkmės!

    Tik pasiūlymas šalia video blog’e įdėti nuotraukas, kad būtų galima ramiai peržiūrėti nesukant video iš naujo.

  • Seiki,

    oho kokie poliai platūs1 Nebūtų užtekę kokio 160 ortakio, apačioje tegu būna kad ir 0,5m, kam paviršiuje reikalingi tokie stori poliai? Taip pat nesupratau kam tas plienas, ką jis duoda? Kodėl nesukot lentų tiesiai prie poliaus.

    • Matote buvo galimybė gauti moto grąžtą tik 100 mm arba 300 mm pločio. 100 mm pločio tikrai būtų per mažai, neatlaikytų apkrovos, nesvarbu kad karkasinės dirbtuvės, tai bet kokiu atveju apie 10 tonų, plius betono čerpių stogas. Plienas tai tvirtinimo elementai, jų pagalba pritvirtinamas visas namuko karkasas. Gerai ir patikimai prisukti lentas tiesiai prie poliaus sunkoka, tad buvo nutarta nerizikuoti ir padaryti gerai.